- Po28. 04.
- 2.A·domáca úlohaMatematika:Ch.: PZ str. 34 - celá - posielam foto
- 2.A·domáca úlohaPrvouka:64/1b Ch.: 65/3a
- 2.A·domáca úlohaSlovenský jazyk a literatúra:Ch.: PU 53/3 b - ústne 54/1 - ústne, 5 4/2, 3 - písomne + Odpis poučky. Č.: O troch grošoch - Slohové zošity máme v škole.
- 2.B·domáca úlohaMatematika:Učeb. - do dom. zoš.: str. 60/ úl. 7, str. 64/ úl. 15 - čísla miesto otáznikov ZELENOU
- 2.B·domáca úlohaSlovenský jazyk a literatúra:Deň Zeme - čítať z vytlačeného papiera básne z oboch strán
- 2.B·domáca úlohaSlovenský jazyk a literatúra:Učeb. - do dom. zoš: str. 24/ úl. 2 slová prepísať
- 3.A·domáca úlohaVlastiveda:Práca v škole: Slovensko na mape str. 36,37 Učiť sa: čo je mapa + akou farbou na mape sú znázornené obce, nížiny, pohoria, rieky. (37/2)
- 4.A 1. Skupina·Veľká písomkaAnglický jazyk:Unit 7-9
- 7.B Celá trieda·PísomkaMatematika:konštrukcie
- 8.A·domáca úlohaMatematika:48/5
- Ut29. 04.
- 1.A·domáca úlohaSlovenský jazyk a literatúra:Slovenský jayzk - str. 50 - čítať text o hodinách, str. 51 - urobiť cvičenie 3
- 2.A·domáca úlohaMatematika:PZ G - 8/3 Ch.: PZ G - str. 7 - celá - posielam foto
- 2.A·domáca úlohaSlovenský jazyk a literatúra:PU 37/8 Ch.: PU 37/6 - ústne , 7 - písomne 55/celá strana Č.: O troch grošoch - prečítať znova a vedieť odpovedať na otázky za textom
- 2.A 1. Skupina·domáca úlohaNáboženská výchova:Ježiš žije
- 2.B·domáca úlohaMatematika:Prac. zošit: str. 44/ úl. 1
- 2.B·domáca úlohaPrvouka:Bude jednoduchá písomka - Živočíchy (mravce a včely nie): rast a vývin, kt. živočích sa dožije viac ako človek, v akom spoločenstve žijú uvedené živočíchy, úžitok zo živočíchov, kde bývajú, ako človek získava potravu Pozrieť str. 56, 59, 60, 67, 69, 70 - vedeli, je to zo života, ale treba zopakovať /nechcem to odkladať, lebo cez víkend nebudú viacerí doma a keď začneme preberať rastliny, tak sa im to bude pliesť a dnes majú len kratučké čítanie /.
- 2.B·domáca úlohaSlovenský jazyk a literatúra:Učeb. - do dom. zoš.: str. 29/ úl. 14 b)
- 2.B·domáca úlohaSlovenský jazyk a literatúra:ČÍTANKA: str. 92 - O uspávanke /Kto nemá - nevedel v Prac. zoš. k Čítanke 47/ 1 b)/
- 3.A·domáca úlohaMatematika:-
- 3.A·domáca úlohaSlovenský jazyk a literatúra:Práca v škole: 31/4, prepísať poučku str. 31, str. 32/1,2 D.ú. str. 32/3
- 4.A·domáca úlohaMatematika:učeb. 44/12,5
- 4.A·domáca úlohaSlovenský jazyk a literatúra:uč. 95/5 dokončiť
- 4.A 2. Skupina·Veľká písomkaAnglický jazyk:Unit 7-9
- 4.A 2. Skupina·domáca úlohaAnglický jazyk:Wb76
- St30. 04.
- 2.A·domáca úlohaMatematika:PZ 9/2 Ch.: PZ 8/ 1,2 9/ 1 10/1,2
- 2.A·domáca úlohaSlovenský jazyk a literatúra:PU 39/6 a, b Ch.: PU str. 38 - ústne 39/3 - ústne 39/4,5 - písomne Č.: Rozprávka o repe - prečítať a vedieť odpovedať na otázky za textom
- 2.B·domáca úlohaMatematika:Učeb. - do dom. zoš.: str. 60/ úl. 5
- 2.B·domáca úlohaSlovenský jazyk a literatúra:Bodkin zošit: str. 9 - VŠETKY mená OČÍSLOVAŤ podľa abecedy
- 3.A·domáca úlohaMatematika:Práca v škole: PZ str. Test 1 a Test 2 (v PZ za str. 40) učebnica str. 63/10,11
- 3.A·domáca úlohaPrírodoveda:Opakovať palubné denníky str. 38,40,54
- 3.A·domáca úlohaSlovenský jazyk a literatúra:Práca v škole: v úvode hodiny vždy opakujeme na tabuli: 1. kreslíme pojmovú mapu (čo sú podstatné mená, ako sa pýtame, ako ich rozdeľujeme, s akým písmenom píšeme, pravidlá pre obce, pravidlá pre ulice a námestia, pravidlá pre názvy 2. vo vetách podčiarkujeme vlastné a všeobecné podstatné mená učebnica str. 33//4,5,6 D.ú. Bodkin zošit str. 13/7
- 4.A·domáca úlohaSlovenský jazyk a literatúra:uč. 98/16 - dokončiť
- 4.A·domáca úlohaVlastiveda:Rimavská Sobota s okolím str. 42 - 44
- 4.A 1. Skupina·domáca úlohaAnglický jazyk:WB76
- Št01. 05.
- zatiaľ žiadne údaje
- Pi02. 05.
- 4.A 2. Skupina·domáca úlohaAnglický jazyk:Hi, dear students, please, napíšte mi opis nejakej osoby- mamina, tatino, brat/sestra-ak pracuje,....- napíšte ešte raz také niečo, ako ste mi odovzdávali- My mum´s day a pridáte k tomu ešte , kde pracuje, o koho sa stará (looks after), čo je, pije na raňajky/príp.večeru(eats, drinks), ak máte dom.zvieratá, tak kedy ich kŕmi( feeds) , ci má rád/a svoju prácu (loves)...možte k tomu niečo nakresliť, ale nemusíte. Prosím , pošlite mi to cez Edupage ako prílohu. Thank you and enjoy your Easter holiday. love, NS